top of page

טיפים שעובדים לשיער מתולתל

  1. להסתפר על יבש: תבקשי לספר שיער מתולתל שהוא יבש ובצורה הטבעית שלו, מעצב השיער שלך יוכל לראות היכן בדיוק נופלת כל קבוצת תלתלים.

  2. קוקו גבוהה בזמן שינה: לפני שאת הולכת לישון, תאספי את השיער בקוקו ממש גבוה. גומיות או רצועות בד עובדות הכי טוב גומיות רגילות והדוקות מדי פחות. התלתלים שלך יהיו יותר "מסודרים" בבוקר.

  3. אל תנגבי. תספחי את המים: אחרי המקלחת תניחי את המגבת מיקרופייבר או חולצת בד ישנה על מיטה או משטח ישר תורידי את הראש ולאט לאט תערמי את השיער לתוך הבד, תשאירי את השיער עטוף, חכי כחמש דקות ותשחררי את הבד בעדינות מהשיער. עכשיו אל תיגעי בזה. עד שהוא מתייבש. גם אם יש לו חלק שנראה מוזר, עדיף לתת לשיער להתייבש כמו שהוא. ברגע שהוא יבש, את יכולה להפריד את התלתלים עם מעט שמן באצבעות. זה מגדיר את התלתלים ומפחית את הקרזול.

  4. דיפיוזר על חום נמוך: אם את משתמשת בדיפיוזר תשתמשי על החום הכי נמוך במייבש שיער שלך ותסיימי עם אוויר קר. השיער שלך יתייבש מבריק יותר ופחות מקורזל.

  5. תזרקי מוצרים עם כימיקלים מזיקים: תלמדי לקרוא את המרכיבים על התוויות שעל המוצרים. גם התווית על מסיכת ההזנה שלך, ואם אין לך מושג באיזה מוצרים את צריכה להשתמש עבור סוג התלתל הספציפי שלך, תנסי להשתמש במוצרים שספציפית מיועדים לשיער מתולתל, או להתייעץ עם מעצב שיער מקצועי.

  6. בחרי שמפו בחוכמה: תשתמשי בשמפו עדין ללא כימיקלים רעילים כמו סולפטים, אלכוהול ופרבנים שעלולים לגרות את הקרקפת. סולפטים הם חומרי הקצפה ופרבנים הם חומרים משמרים נפוצים במוצרי הטיפוח לשיער שלך. החליפי לחומרים קלילים, ללא ניחוחות, סולפט וללא פרבנים בשמפו שלך.

  7. מסיכה לפני שמפו: תשתמשי במסכת שיער או שמן על שיער יבש או לח לפני המקלחת ותשאירי 20-30 דקות לפני שאת נכנסת וחופפת. זה מבטיח שהלחות תחדור היטב לתלתלים שלך. במיוחד שאין לך זמן לחכות עם מסיכה או מרכך בזמן המקלחת.

  8. לא להבריש שיער מתולתל: לא מומלץ להבריש שיער מתולתל. תשתמשי במסרק עם שיניים רחבות על שיער מתולתל לפני השמפו עם מסיכה או מרכך. ולאחר שטיפת השיער, פשוט העבירי את האצבעות דרך השיער. נסי לא להבריש את השיער שהוא רטוב אחרי החפיפה הוא נוטה יותר להישבר.

  9. די עם המים הרותחים לשיער: תורידי את הטמפרטורה של המים שאת חופפת ושוטפת את השיער במקלחת. אם את מסוגלת עדיף אפילו מים קרים.

  10. לחות. לחות. לחות: תמיד תשתמשי בקרם לחות, שמן, או קרם הזנה לתלתלים שמתאים לסוג שיער שלך אחרי חפיפה. במיוחד בקצוות.

אז מה אף פעם לא מומלץ לעשות לשיער מתולתל?

  • אל תשטפי שיער מתולתל כל יום. חפיפה כל יום מסירה את השמנים הטבעיים.

  • אל תישני על ציפית כותנה מכיוון שהיא עלולה ליצור חיכוך ושבירה בשיער. ציפית משי עדיף.

  • אל תשתמשי בפן מחליק או מסלסל עם חום גבוהה לעיצוב לעיתים קרובות.

  • אל תשאירי את השיער בקוקו הדוק כל הזמן.

  • אל תשתמשי במוצרים לא מתאימים. לכי על מוצרים שנוצרו ספציפית לסוג השיער שלך.

  • אל תסרקי את התלתלים. במיוחד לא על יבש. ואם כבר את כן תהיי סופר עדינה.

  • והכי חשוב, אל תשווי את השיער שלך לשיער חלק או סוגי שיער אחרים. תלמדי לקבל את עצמך ואת התלתלים שלך.


<meta name="google-site-verification" content="OJLwQcyCU28Z8fw_OHbxes61dNkCQrBGNezqSRrrysQ" />

bottom of page