top of page

טיפים לשיער טבעי ויפה יותר

טיפים לטיפוח שיער, לכל סוגי השיער, שיעזרו לכל אישה להיראות ולהרגיש במיטבה.

  1. ציפיות משי: מעבר לציפית משי הוא כנראה אחד הטריקים הכי לא מנוצלים והכי טובים שיש. זה לא רק טוב יותר לשיער שלך, זה גם טוב יותר לעור שלך! ציפיות כותנה סופגות לחות, לא רק מהעור שלך, אלא גם משיערך. זה יכול לגרום לקצוות מפוצלים ולשבירה בשיער.

  2. עסי את הקרקפת: עיסוי הקרקפת, אפילו רק דקה אחת בלבד ביום, מסייע להפחתת לחץ, להפחתת כאב ולצמיחת השיער. זרימת הדם המוגברת מהעיסוי תסייע לחיזוק שורשי השיער ולצמיחת שיער חזק ובריא יותר.

  3. הפכי את שיערך לאחור: לאחר שסיימת לעצב את שיערך או לאפשר לו להתייבש טבעי והשיער יבש, הורידי את ראשך הפוך למטה וזרקי שוב חזרה לאחור לשיער שלך יהיה יותר תנועה נפח ותנועה חופשית.

  4. סירוק עדין: כשאת מסרקת שיער רטוב או יבש, הכי חשוב זה לא לשבור את השיער, אם את תנסי להתיר את הקשרים בכוח את תצרי שבירה בשיער וזה יגרום לשיער להתקרזל ולהראות יבש ופריזי, נסי להשתמש במסרק עם שיניים רחבות או מברשת עם שיניי סיליקון עדינות ותמיד תזכרי לסרק את שיערך יותר בעדינות.

  5. חייבת למנוע את הפריז: שיער מקורזל לא נראה טוב, אך ישנם טיפים וטריקים רבים לשיער המסייעים במניעת הקרזול והפריז. אם יש לך שיער מקורזל או פריזי במיוחד, השתמשי תמיד במרכך אחרי השמפו. ולאחר מכן הוסיפי קצת קרם לחות או גלייז לשיער שלך בזמן שהוא לח ותאפשרי לשיער להתייבש טבעי.

  6. הגנה ממי ים: מי מלח יכולים להזיק לשיער שלך. מי ים מלוחים מאוד מייבשים הם ימשכו לחות משיערך וישאירו אותו יבש. כמו כן, מי מלח יפתחו את סיבי השיער ויגרמו לשיער צבוע לדהות ולהיות עמום. שמרי על שיערך ממי מלח על ידי השרייתו במים מתוקים תחילה. מכיוון ששיערנו יכול לספוג רק כמות מסוימת של מים, ההשריה תחילה תיצור מחסום בלתי נראה ממי המלח.

  7. תשכחי ממרכך בקרקפת: הקרקפת שלך מייצרת באופן טבעי שמנים שבריאים לשיער שלך. כשאת חופפת ומשתמשת במרכך לעיתים תכופות את רק מוסיפה עוד שמנים שיכולים להשאיר את הקרקפת והשיער יותר שמנונים. נסי להימנע ממרכך שיער באזור הקרקפת ותתמקדי יותר באזור הקצוות.

  8. קצוות כל 6-12 שבועות: אם את רואה שהקצוות מתחילות להתפצל מומלץ להפטר מהם גזירה של 1/4 סנטימטר מהקצוות כל 6-12 שבועות תשאיר את השיער שלך נראה בריא וחיוני.

  9. אוכל בריא לשיער בריא: תשדלי לאכול אוכל עשיר בוויטמינים ומינרלים. או לקחת תוספי תזונה טבעיים, תזונה עשירה בחלבונים, פירות, ירקות וחלב דל שומן תשמור על בריאות שיערך. דוגמאות למזון לשיער בריא כוללות סלמון, תרד, גויאבה, בטטה וקינמון.

  10. תגידי לא לפן: נסי להימנע עד כמה שאפשר בשימוש במייבשי שיער ומחליקיי שיער הנזק לשיער מהחום הקיצוני גורם ליובש וקרזול ומשעבד אותך במעגל קסמים של נזק ו"פתרון" באותה פעולה.







<meta name="google-site-verification" content="OJLwQcyCU28Z8fw_OHbxes61dNkCQrBGNezqSRrrysQ" />

bottom of page